Opět jeden automobilový nedostatek. Honza jede do Prahy za Kalinou a Pavláskem (jehož zná jen z telefonu) vozidlem Škoda 973 Babeta. Dle zdroje http://forum.valka.cz/viewtopic.php/t/36542 byl dotyčný automobil vyráběn až od roku 1952. A Bestie, lépe řečeno seriálová verze, se odehrála roku 1949. Dle mého názoru je to evidentní chyba, jakkoliv pro děj nepodstatná. Bylo-li toto téma již zmíněno, např. na starém fóru, hleďte na tento příspěvek shovívavě.
Takhle přece ne, soudruzi! To není řešení.
Zákon Banderova štábu zní: "Nevěřit nikomu, ani sobě!"
Ale no tak,pane kolego,musím s Vámi nesouhlasit. Honza tam jede ve Škodě 1101P, ze které vychází Vámi zmiňovaná Babeta. Stačí si zalistovat, ve vašem odkazu o pár listů dál a uvidíte ji tam. V celé své kráse a s obrázky ;)
starej hastrman, pánové, Vltavou křtěnej a vodkojenej...
Re: tajemník Šanda. Něco málo ke Š 11011 P Tudor jsem dal k dobru zde: viewtopic.php?f=6&t=168&p=11102#p11102
Děda Dejmek to napsal dobře, jistá podoba vozů tady je, ale ne zásadní.. . Každý se splete, já to chápu - přeji hodně úspěchů při event. dalších nedostatcích.
Nevím, jestli to tu už proběhlo, ale když vede ten zrůdný výpravčí ing. Váchala na Kiliánku a říká, že to není daleko, tak se v levém horním rohu objeví na okamžik mikrofon zvukaře nebo něco podobného
Bůh si přeje, abychom bojovali proti společnému nepříteli. Třeba jen pomocí - když zbraně už nemohou ...
Teď při koukání na tento díl jsem v úvodu na nádraží kde se loučí Váchal ze synem zaslechl, že vlak je připraven k odjezdu na první koleji, ovšem vlak stojí na druhé koleji ;)
...já mám všechno spočítaný...život i smrt a nebojím se ani jednoho ani druhýho, tak na to nezapomeň...
White lines: Běžně se koleje opravdu číslují od nádražní budovy, ovšem ta nejblíž mohla být jen manipulační - což je docela možné. No nevím.
Já si všiml mini nedostatku. Když Kalina na konci říká, že technici budou prohledávat bažiny stojí na místě a v zrcadle po jeho levé ruce se objeví náhle stín patrně někoho ze štábu
Bůh si přeje, abychom bojovali proti společnému nepříteli. Třeba jen pomocí - když zbraně už nemohou ...
CErin píše: Běžně se koleje opravdu číslují od nádražní budovy
Jen doplním: Koleje se číslují podle čísel traťových kolejí, kdy např. na dvoukolejce je jedna kolej lichá (1.traťová kolej) a druhá logicky sudá (2. traťová kolej). Traťové koleje ve stanici si dále drží svá čísla. Ostatní koleje se pak číslují vzestupně, tedy např. 3., 5.; od 2. traťové koleje zase čísla sudá. To, jestli je kolej manipulační na toto nemá vliv, každá staniční kolej musí mít označení.
No a abych to zamotal ještě o něco víc - oficiální označení nemusí sedět s označením pro cestující. Tam opravdu platí pravidlo, že se čísluje směrem od staniční budovy, ať už jde o koleje nebo i nástupiště.
Dobrého dne všem aktivním přátelům mjr. Zemana,
vzhledem k tomu, že jsme se nově vlomili do světa bravurního kriminalisty, dovolíme si nyní maličko delší úvod - i proto, že pokud zde náhodou budeme citovat něco ze starého fóra, je to jen a pouze proto, že zdejší stránky sledujeme intenzivně cca posledního čtvrt roku - předtím jsme je nenavštěvovali natolik intenzivně.
A nyní dosti úvodních řečí a chutě k nedostatku.
Když přijíždí trojice Zeman/Hradec/Bártík do Trnova, v čase cca 50:20 -50:35 je za dvojicí Kosík - Berta vidět oranžová poštovní schránka. Příběh se odehrává v roce 1949 a poštovní schránky v Československu až do roku 1963 byly modré. Až poté se v rámci přechodu pod Spoje (a to nejdříve ve velkých městech) měnily za oranžové.
Pro poprvé se podepisujeme Robert + Jarmila, nadále už naším zdejším jménem.
Spálili jsme s panem farářem to ďáblovo poselství!