Hermine von Paulsen píše: na magora
Vidíte, máte to vlastně v tý odpovědi - Magor vlastně taky nebyl člen kapely (byl její uměleckej vedoucí, to jo) a šel sedět, stejně tak Čuňas, myslim, kterej už vůbec neměl s tvorbou a činností PPU nic společnýho. Ale ta konotace je jasná, únosů proběhlo několik a někdo z únosců Slov-Air OK-AKDN se s někym z Plasiků znal. Ten díl měl prostě pomoct v kampani proti máničkám, která jela na všech frontách, ešte v druhý polovině 80. let sem v tv viděl takový ty filmy jako Atentát na kultur a něco podobnýho. Kromě toho, že sou alkoholici a narkomani bylo třeba lidem říct, že sou to taky rozvraceči státu, dealeři, únosci, teroristi a vrazi. A poznáte je podle vlasů, riflí, parkerů, kristusek a batikovanejch triček. Tuhle zkratku přes vizáž asi potřebovali, ale působilo to spíš opačně. Každej chtěl západní džíny, vojenskou bundu a poslouchat Pražáky v mym případě.
A skutečně to nelze nechávat jen v rovině příběhu, Žid Süss žil ve svým příběhu ve svý době přelomu 17. a 18, století, ale bylo to promítaný kromě veřejnosti i speciálně gestapu, SS a podobněm aby tvrdě s Židama zacházeli ve věznicích a koncentrákách. Už Lenin poznal sílu filmu jako nástroje propagandy a jako prostředku, kterým se daj manipulovat statisíce lidí. Obě totality to neustále využívaly a zdokonalovaly to. Tenhle seriál je zářnej příklad - neni blbej, a i když vim proč a proti komu a na čí příkaz a tak, stejně na to koukám, a vůbec ne proto, že je to částečně in a trochu snobárna. Mně se líbí, když Honza jede v autobusu s Plánickejma a Seydl celý osazenstvo baví. Líbí se mi noční putování v divnym pohřebáckým autě s "Lipinskim", Rudim a Kleiberem. A toho je.
Já mimochodem dodneška nechápu, proč je komouši tak hystericky pronásledovali, konkrétně soudem s Plastikama si vykoledovali Chartu. Kdyby se do nich tak nemontovali, skoro nikoho by moc androši nezajímali, jejich kultura neměla potenciál přitáhnout tisíce fans. Dneska to tak taky je - pár hipíků a mániček udělá festival v Magorově stodole, sejde se tam několik lidí a nikoho jinýho to taky ani nezajímá, už snad ani nepobuřuje. Plastici maj - je to blbě řečeno - politickej a společenskej kredit za to, že neuměli hrát, ale komouši si je vybrali jako prototyp závadový mládeže a poslali je na základě soudu, kterej skutečně přípomínal ten ze Štvanice, sedět natvrdo. Staly se z nich legendy, já to respektuju, ale jejich svět mi nic moc neřiká, akorát se mi líbí Spofa Blues. Komančové byli asi paranoidní a mysleli si, že jim ten Mejla Hlavsa tu republiku fakt rozvrátí nebo co. Ten chtěl hlavně rozvracet nohy ženskejch a dělal to přes kapelu, no, a dařilo se, snad teda. Je to samozřejmě zpětnej a zjednodušující pohled, uvědomuju si to.
Jo, ale snad už sem to psal, že Ivan (Oldřich Kaiser) v současný době žije a vystupuje s Dášou Vokatou, vdovou po Magorovi, ještě s nima jezdí pan Lábus. Asi se to už psalo, že se Oldřich bál, že mu Magor dá dělo, ale byl nad tim, normálně se snad zkamarádili.
Hermine von Paulsen píše:Takisto Halamkovej smrt bola nehoda, vrazda to nebola, zabitie tiez nie, ublizenie na zdravi s nasledkom smrti, to by tiez tak lahko nedokazali, hoci je malo pravdepodobne , ze by si to pichala prvy raz sama..
No trestný bylo už samo užívání, nepletu se? Takže všichni včetně Halámkový měli nakročený do vazby. No a když zjistili, drogy vozí Kájík (kterej měl karikovat Magora, to sem si jistej), tak to už bylo určitě na slušnou pálku. Za její smrt mohli asi tim, že ji dali jejich drogy, a to neodborně, ve špatným množství. Plus ty texty, který byly zakázaný. A plánovali únos společně, takže do chládku by šli všichni i se Svídnickou a Hýblovou.
Kdyztak se můžem přesunout do správnýho fóra.