Hombre píše:... Nechapu, ze to jeste Willy Kleiber neobjevil ...
Nejprve velká gratulace objeviteli! To je skutečně bomba :lol:
No, a že jsem to neobjevil já je poměrně jednoduché, protože tenhle díl patří mezi moje nejméně oblíbené a tudíž nejméně sledované :twisted:
Jen pro zajímavost jsem si pustil i film Rukojmí a tam je část scény s mikrofonem vystřižená.
Jestli to vystřihli náhodou nebo jestli na to přišli už dnes asi nezjistíme.
Po otci Němec, po matce Čech, teď státní příslušnost Velká Británie, zástupce firmy Benson & Benson z Manchesteru.
Arnold Hackl píše:...film Rukojmí a tam je část scény s mikrofonem vystřižená. Jestli to vystřihli náhodou nebo jestli na to přišli už dnes asi nezjistíme.
To se asi opravdu už nedozvíme, ale spíš bych tipoval, že byla obecně tendence krátit dialogy pro filmovou verzi, aby se vešli do formátu, děj měl větší spád a neutrpěla dějová linie. ;) :D
Dlouho jsem váhal, kam to napsat a jestli vůbec, ale po posledním shlédnutí jsem se rozhodl, že ano. Už hodně dlouho mě v tomhle díle hodně vadí, a poslední dobou čím dál víc, jedna věc. Když jdou Honza s Sherlokem obeznámit paní Štefkovou se smrtí jejího manžela a baví se s ní o jeho minulosti a paní Štefková zmíní pojem "štístko", Zeman se proti tomu ohradí slovy, že "teď leží na prosektuře, protože ho někdo umlátil francouzákem".
Vůči vdově je to něco tak brutálního, že by se toho snad nedopustil ani nejitomnější "příslušník", k Honzovi mi to prostě vůbec nepasuje, je to vrchol cynismu. Ať byl jejich vztah v poslední době jaký byl - "na plichtu", tak zřejmě paní Štefkové na manželovi i tak záleželo.
A to ani nemluvím o skutečnosti, že paní Štefkovou nešlo dopředu vyloučit z okruhu podezřelých, takže zmiňovat způsob vraždy mi přijde slušně řečeno nemístné, ale možná se v tomto ohledu pletu. ;) :D
Arnold Hackl píše:Tak jsem si to teď pustil a ten mikrofon je skutečně bomba.
A nejlepší jsou ty švenky, jak už naznačil pan Žitný a pan předseda.
Gratuluji k objevu.
To bylo moje ucho , aspoň víte jak jsem kápl na Hradce
Další důkaz ,že kvalita děje je taková , že nám odvála pozornost mimo tyto "boty"
Dnes jsem si všiml, že když Hradec dostane noviny pod dveřma, tak přejede očima... a zajímavý článek "mrtvý muž bez dokladů nalezen na úsvitu..." spatří zřejmě někde vlevo-dole. Přitom na dalším záběru je tento článek u jeho pravého palce...
Bůh si přeje, abychom bojovali proti společnému nepříteli. Třeba jen pomocí - když zbraně už nemohou ...
CErin píše:Dnes jsem si všiml, že když Hradec dostane noviny ...
Máš postřeh. Mě na téhle scéně vždycky zarazí, proč si navléká kalhoty jenom kvůli novinám, když se to přímo nabízí, zalézt s nimi do postele... (když pominu, jak tam následně běhá jak uličník od jedněch dveří ke druhým)
Mj. se mi nezdá i záběr, kdy Barkl jde do hotelu k baru - v pozadí je vidět slečna vrabec, jak tančí s holohlavým "ruku v ruce" a na dalším záběru, hned následujícím už tancují jinak. Přitom rytmus je pořád stejný :roll:
Bůh si přeje, abychom bojovali proti společnému nepříteli. Třeba jen pomocí - když zbraně už nemohou ...
Tak tady bych nedostatek opravdu nehledal. To je jako napsat, že je nedostatek to, že Srstka zvedá svoji tanečnici do vzduchu, i když hrajou valčík :mrgreen:
soráč jestli už bylo někde řečíno.. v baru v bella vista - ta bloncka, na kterou kamera drobet nelogicky detailně najíždí, později s vrabčákem povykující u bazénu na jirku, který je přátelsky vláčen do přistaveného automobilu - není to tak trochu olga halámková?